من در بیشه زار

I cry in the woods

من در بیشه زار

I cry in the woods

دشمن مفید

داستین یه عکس کریپی از خودش گذاشته. حالم بهم خورد. ازهمینایی که تو رژه گی ها می بینی. بابا اینامرض خود تحقیری دارن. ادم با شخصیت اگرم گی باشه اینکارا رو نمی کنه. بروبابا. ولی اون روز یه جوری منو ترسوند که عمرا دیگه من با کسی حرف نمی زنم. خیلی خوشم اومد ازکارش. جنتل جنتل! من از ادم جنتل خوشم نمیاد. احمقه. حالا هی به من می گن حالت خوبه؟ من فقط با همکارام مسخره بازی درمیارم. اینقدرسر کار می خندیم. ولی ازین کارم خسته شدم. می خوام برم یه کار دیگه. 

نظرات 1 + ارسال نظر
سما شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:42 ق.ظ

البته من ننوشتما یکی برام فرستاده





ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس





http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید..."

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد