من در بیشه زار

I cry in the woods

من در بیشه زار

I cry in the woods

زندگی مسخره

امشب داشتم فکر می کردم که مشکل من چیه. فکر کن تو طرف مقابل من باشی. دختره هییییچ محبتی نداره. یا داشته ولی تموم شده رفته پی کارش. به دختره می گی می شه بریم نمی دونم فلان جا یه چیزیو بخریم. می دونی که دختره تو این زمینه ها نه نمی گه. به هرحال می رید چون مجبورید. بعد دختره می گه باید بنزین بنزم پا می شه می ره بنزین می زنه. تو هم کمک می کنی ها ولی انگار وجود نداری. بعد میرید رستوران. یه منوی گرون جلو روشه. ... یه قهوه با یه ذره کیک می شه ده دلار. دختره نصف کیکشو بهت تعارف می کنه ولی لب به غذای تو نمیزنه. 


می دونی من اصلا نمی فهمم. دوساعت حرف زدیم و یه جای جدیدو دیدم. انگارکن ایستگاه قطار قدیمیه وینیپگ رستوران شده...

دختره بی تفاوت شده...تحت فشار. دیگه هیچی معنی نمیده .....یا کم معنی میده. این از فشارزندگیه. بعدشم که اینو بهت می گه تو خوشحال نمی شی. نه اینکه خودخواه باشی. بعد شم یه سری چیزای دیگه. ادم دلش می سوزه.

خدایا مانمی دونیم چی درسته پس خودت بهتر می دونی...

خدا منو ببخشه. فردای اون روزی که این پست قبلیو نوشتم پاسپورتم گم شد داشتم دیوانه می شدم. بعدا اونجا بود که فهمیدم عزیز من بی خیال این ایرادگیریها شو. اخه من هرچی می نویسم یه شبانه روزم راجع بهش فکر می کنم. 

هیچی بعد پیدا شد. یعنی زنگ زدم برنت گریه و زاری. اونم زنگ زده بود سفارت گفته بودن نه بی پاسپورت کسیو راه نمی دن. بعد گفتش پیدا می کنیش اینقدر ناراحت نباش. بعد پیدا شد. اگه دوباره چیزای دیگه گم نشه... اگه خودم گم نشمو اگه چمدونم هزار و یک مشکل پیش نیاد...

خدا منو ببخشه.


هیچی دیگه یه ایراد دیگه هم این بود 25 دسامبر روز تولد مسیح به شب یلدا نزدیکه بعد روز عید پاک به عید نوروز! بعد تعطیلی مذهبی هم عوض شنبه یکشنبه است. همه می دونن به روشون نمیارن...


خدا منو ببخشه. بذار ادمای خوبی باشیم.

چوعضوی به درد اورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار..

شالوده مسیحیت و حقیقت اون بر حماقت انسانی بنا نهاده شد. از یک دروغ و یک تحقیر برگرفته شده شاخ و برگ گرفته در هم پیچیده به صورت یک افسانه روایت شده و به اینجا رسیده. میوه اون درد ناراحتی و رنج برای اونهایی است که وقتی حق رو در برابر افسانه می بینند به کتمان برمی خیزند. اگر نمی دیدیم چه زندگی غمناکی دارند....باور نمی کردیم. 

خدایا به همه اونهایی که در صدد ره یافتن به تو هستند روشنی راه عطا بفرما

آمین

مسیحیان نزدیکتر به مسلمانان

The following verses are about what god reveals about Christians to Mohammad:

    82. You will find that the people most hostile towards the believers are the Jews and the polytheists. And you will find that the nearest in affection towards the believers are those who say, “We are Christians.” That is because among them are priests and monks, and they are not arrogant.

    83. And when they hear what was revealed to the Messenger, you see their eyes overflowing with tears, as they recognize the truth in it. They say, “Our Lord, we have believed, so count us among the witnesses.”

    http://www.clearquran.com/quran-chapter-005.html