من در بیشه زار

I cry in the woods

من در بیشه زار

I cry in the woods

مسافر

دستاورد خاصی نداشتم. دوستای اراذلم بیشتر شدن چون خودم رئیسشونم ولی آخر هفته تلفنی جواب ندادم. مسافرم! 

 

خدایا عاقبت ما را به خیر بفرما و ما را شرمنده والدین خود نفرما 

 

آمین

عشق به خدا

از بس خدا رو دوست داشت مدام به آن فکر می کرد. جمعه ها سعی می کرد با او تماس بگیرد که شب بروند آبجو و ویسکی بنوشند. دلش می خواست همه دوستان خدا را هم مهمان کند که بداند چقدر دوستش دارد و به او بگوید که چقدر خوب می شود که یکبار در یکی از این پارتی ها که سرخپوستها میامدند و ماری جواناو وید می کشیدند دوتایی بروند و برقصند. چون تازگی داشت رقصیدن یاد می گرفت.... آنهم به همان سبک آنهم در آن فضا! 

 

و خدا گهگاهی قبول می کرد که با او باشد..... آنهم به همان سبک آنهم در آن فضا

خوشحال و خندان

بزرگترین دستاوردم این بوده که فعلا دیگه دوستای اراذل و اوباشم رو نمی بینم. خیلی فراستریتینگ بود. فکر کنم به هر آدمی اینو بگی ناراحت می شه. ولی مهمترین چیز اینه که تو یه جمع همه خوشحال باشن. یه سری از بچه ها تازه از ایران اومدن خوشحال و خندان. من اونا رو می بینم سربه سرشون می ذارم یا وای میستیم می خندیم. همیشه همه چی نو میشه.  

راحت طلبی محض

مجردی از تاهل خیلی راحتتره. اصلا قابل قیاس نیست. من اگه دختر داشته باشم بهش سخت می گذرونم که به این نتایج نرسه. مامان بابای من دقیقا عکس قضیه رو پیش رفتند و وقتی هم به این نتیجه رسیدند من دررفتم اومدم اینجا. 

 

مگه طرف مومن باشه که ارزششو داشته باشه. ها؟ یا اقلا خیلی تو وجودش تضاد ومضاد نباشه.

گرگ شدیم

جواب سرراست تمام استس ها و آهنگهای فیس بوک اینه : خوب ما چیکارکنیم؟!  

فراموش نکنم که خودم بیشتر از همه استس می ذارم. 

 

دوستام از دوسال پیش تا الان همونا موندن. عجیب نیست؟  

  

نه میشه ترکشون کرد نه نکرد. 

 

اینارو نمی خواستم بگم آها سرکامنت پست قبلی یه آن اعصابم خراب شد یادم رفت چی می خواستم . الان دوباره خوندم دیدم خوب گفته.  همونطور که چندروز پیش اعصابم خراب شد و به یکی توپیدم و طرف اصلا رفت مرد. 

  

می خواستم بگم اومدیم کانادا گرگ شدیم. ترسمون از همه چی ریخته. جسارت پیدا کردیم. مهم اینه که این رو دستاورد بدونیم یا نه. حودتو با ورودیهای جدید مقایسه کن اونها هرچی هم ضایع و خزوخیل باشن مثل ما نیستند. ما ثبات داریم  متکبریم  کمینگریم و درنده. 

 

بعضی هامون گرگهای عقده ای هستیم بعضی گرگهای درنده و بی رحم. 

 

گرگ باش اما درندگی نکن