من در بیشه زار

I cry in the woods

من در بیشه زار

I cry in the woods

باز شروع کردم

80 درصد ادمهای فیس بوک یه مشتی بیکارن. بدتر ازمن. وچیزیم نمی فهمن. البته این هشتاد درصد از اون نود و نه درصد جامعه که چیزی نمی فهمن خیلی بهترن. درمجموع ایرانیهای تو کانادا دو دسته ان. ادمهای جلف و غیر جلف. درحقیقت همه جا همینطوره. البته دسته بندی زیاده. مثلا احمق بدذات یا احمق له یا احمق ابله. من دوروز سرکار نرفتم. چون وقعا حالم بدبود. یکی نیست بگه برو گواهی پزشکی بگیر. اخه چرا؟


خدایا این چه کاریه که من ازش فراریم. 

خداروشکر

نظرات 1 + ارسال نظر
سما شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:40 ق.ظ

سلام.خوبی؟
یه جایزه برات دارم
هرچیزی رو که بیشتر از همه میخوای 3بار تکرارکن ،بعد نوشته زیر و بخون :
بسم الله الرحمن الرحیم
لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم

آمین

این پیام رو به 9 نفر بفرست ، آرزوت برآورده میشه ، باور نمیکردم ولی ولی واقعا برآورده میشه!

پاک کنی یا نفرستی ممکنه آرزوت برآورده نشه


الان ساعت و نگاه کن ، دقیقا 9 دقیقه بعد یه اتفاقی میافته که خوشحالت میکنه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد