من در بیشه زار

I cry in the woods

من در بیشه زار

I cry in the woods

از درون

قبلنا میومدم اینجا نق می زدم چرا این ایونطوری رفتار کرد چرا اون یکی یه جور دیگه. حالا به خودم امروز می گم ولش کن دیگه اینا همینن. یه عده اشتباه می کنند یه عده دیگه هم همیشه هستن که میان پتشونو واست می ریزن رو اب. همشونم کلی ابعاد انسانی دارن. یک عمر ما درگیر این ادمها هستیم. بابا بی خیال. معلوم نیست تو دنیا چه خبره. وقتی می شنوم به خودم فکر می کنم. ایا من اینجوری نبودم؟ ایا من تضمین دارم که اینجوری نباشم؟ ایا من با این ادمها چگونه باید رفتارکنم؟ تنها نتیجه ای که گرفتم اینه. اینها اگه دوستات هستن و با معرفتن و بهت مهربونی می کنند نگهشون دار. ولی روشون حسابی بازنکن. زندگیتو بکن پته هاتم پیششون وا نکن. تو اگه انسان باشی و درست باشی اونها یا از همنشینی باهات یاد می گیرن یا خودشون کم کم و بدون ناراحتی از روال زندگیت محو و ناپدید می شن. پس اگر من ناراحتم یا خوشحال دلیل  این رو باید از درون خودم جستجو کنم.  

 

پ.ن اینا تاثیرات جیم رفتنه!

نزدیک صبجه

من امشب به این نتیجه رسیدم که همچینم خوشگلی واسم مهم نیست. داشتم فکر می کردم خوشگلی واسه ادمهایی که خیلی به رابطه های فیزیکی وابستگی دارند خوبه. من که اصلا سردم. عین یخ می مونم. من فقط می خوام با شیطونا هنگ آوت کنم که خوش بگذره و دوره هم باشیم. برای همین همیشه می رم دنبال خطو خلافا. بعدش یه جوری می شه می بینم خوب برنامه هایی که خودم دارم می ذارم که به قدر کافی خوبه. حالا چه فرقی می کرد که با بچه خوبا باشم یا شیطونا؟ یا مثلا خوشگلی. من اصلا خوشگلی طرفمو به هدر می دم. خوشگلی مال تماشا کردنه. تازه اونم که زود تکراری می شه. نمدونم. اصلا حوصله ندارم. می خوام یکی باشه بهش بگم بیا بریم کنسرت سینما مسافرت یا بتمرگیم درس بخونیم. ولی دوستم باشه. هی انرژی منو به هدر نده.


اینهمه امروز اتفاق افتاد ببین چه دری وری پست کردم.  

من امشب به این نتیجه رسیدم که همچینم خوشگلی واسم مهم نیست. داشتم فکر می کردم خوشگلی واسه ادمهایی که خیلی به رابطه های فیزیکی وابستگی دارند خوبه. من که اصلا سردم. عین یخ می مونم. من فقط می خوام با شیطونا هنگ آوت کنم که خوش بگذره و دوره هم باشیم. برای همین همیشه می رم دنبال خطو خلافا. بعدش یه جوری می شه می بینم خوب برنامه هایی که خودم دارم می ذارم که به قدر کافی خوبه. حالا چه فرقی می کرد که با بچه خوبا باشم یا شیطونا؟ یا مثلا خوشگلی. من اصلا خوشگلی طرفمو به هدر می دم. خوشگلی مال تماشا کردنه. تازه اونم که زود تکراری می شه. نمدونم. اصلا حوصله ندارم. می خوام یکی باشه بهش بگم بیا بریم کنسرت سینما مسافرت یا بتمرگیم درس بخونیم. ولی دوستم باشه. هی انرژی منو به هدر نده. 

دست کم نگیر مردمو

یکی از پسرای تو بیشه زار چندوقت پیش از ایران زن گرفت. این دوماه بعد من رسید بیشه زار. اصالتا مال یکی از دهاتهای شمال ایرانه. ولی بچه خوب و زرنگ و فعال و مهربون و درسخونی هم هست. اقا این از روز اول دنبال دختر می گشت زن بگیره. به همه دخترهای محدود بیشه زار هم نظر داشت. به منم کلی کادو مادو داده. ولی خوب با هیچکی ام اخر سر جور نمی شد. خود منم اصلا به چشم غیر از دوست معمولی نمی تونستم ببینمش. یه کمی هم اب زیرکاه بود با همه ایرانیا یه زدوبندی داشت که جذب یه گروهی بشه بالاخره.  آخرش یه بار اومد افیسم گفت دیگه تصمیم گرفتم برم ایران ازدواج کنم. منم به عنوان دوست کلی تشویقش کردم. گفتم اره بابا دخترای اینجا نه قیافه دارن نه اخلاق. ایشالا به سلامتی. رفته ایران یه زنی گرفته می گه دوستم بوده. دوست دخترش بوده تو ایران. اقا این یکی از زیباترین خلقتهایی که من دیدم. قد بلند خوش هیکل. البته تابستون جریانش بوده. ولی یه عکس جدید دیروز گذاشته بود. به قول مهسا می گه هرچی نگاهش می کنم سیر نمی شم. دیگه ما دهمون سرویس شده. کلا هرکی تو زندگی دست کمش گرفتیم به جاهای خوب رسید. 

 

 یه کانادایی هم بیاد منو بگیره

Such a nice surprise

حالا گلشیفته قشنگ بود. ولی البته من فیلمی ازش ندیدم. ولی خداییش دخترای ایرانی چرا می رن فیلم خارجی با هنرپیشه های قدبلندو زیبا و شوخ و.. بازی می کنن؟ بروبابا . ادا اطوارای ایرانی یه مدلی حرف می زنه. هیچ کول نیست. ادا درنمیاره قیافش خراب نشه. درحالیکه دختر خارجیا اعتماد به نفسشون فقط از قیافشون نمیاد یا اگرم میاد اینقدر کاردرست هستن که مدام مسخره بازی در بیارن و بخندن. فیلمش معلوم شد؟ نگفتم غیبت نباشه.

من امروز دو مرتبه دیچ شدم! خیلی باحاله. به من چه اصلا. فیلم دیدم خوب.