من در بیشه زار

I cry in the woods

من در بیشه زار

I cry in the woods

kindship

People are connected through kindship rather than anything else

مسیحی که مصلوب نبود

این دنیا هرهفته هرروز باید  پاسخگو باشی حتی برای مسائلی که فرای ظرفیت فکری و زمانی و جسمی است. ان دنیا هم بایددادگاهی بشویم که چرا خوب نبودیم. مسیح می فرماید همه به جهنم می روند. پس  اگر به خداوند ایمان داشته باشی به بهشت می روی. 

مسیح می فرماید اگر انسانها ابدیتشان راببیند هرگز گناه نمی کنند. 

مسیح می فرماید عاشقین دنیا نمی خواهند مرگشان را باور کنند و اگر از مرگ با آنها سخن بگویی امتناع می ورزند. 

 

من هرشب به خدا می گویم مراازمسیح درامان نگهدارد.  

ولی حرفهایش مرا به درون خود می کاود خردم می کند و برم می گرداند به دنیا.

برنابا

آخرین جملات برنابا در کتابش بسیار زیباست و بیان 20 قرن مصیبتی است که در گیرودار همه تحریفات دامنگیر مسحیان شد*

 

می فرماید

After Jesus had departed, the disciples scattered through the different parts of Israel and of the world, and the truth, hated of Satan, was persecuted, as it always is, by falsehood. For certain evil men, pretending to be disciples, preached that Jesus died and rose not again. Others preached that he really died, but rose again. Others preached, and yet preach, that Jesus is the Son of God, among whom is Paul deceived. But we - as much as I have written - we preach to those that fear God, that they may be saved in the last day of God's Judgment. Amen.


http://www.answering-christianity.com/barnabas.htm

*پطرس بستانىکه یک دانشمند مسیحى است در دایرة المعارف خود ذیل کلمه ى «برنابا» مى نویسد: اسقف «فویتوس» در قرن 9 میلادى در «قانون رسولى» خود کتاب انجیل برنابا را در ردیف کتب مجعول و غیرقانونى قرار داده است. پس ملاحظه مى شود که انجیل برنابا تا اواخر قرن نهم میلادى (قرن سوم هجرى) متداول بوده و مسیحیان از آن استفاده مى کرده اند تا این که اسقف فویتوس مجددا تحریم آن را اعلام مى دارد

http://www.tahoordanesh.com/page.php?pid=15190

انجیل برنابا

این انجیل توسط برنابا یکی از یاران حضرت عیسی نوشته شده اما  مسیحیها آن رد می کنند چون در قرون وسطا پیدا شده و نسخه قدیمی تر آن نیست. هرچند من -ویو- فکر می کنم برناما نتوانست با جو سیاسی و خفقان آن زمان آن را انتشار دهد و حتی پس از برنابا همه نسخ آن را تاجایی که توانسته اند از بین برده اند.


آیت الله بهجت در مورد این انجیل می گوید:

انجیل برنابا با اناجیل اربعه مخالف است. جهات عجیبه و شواهد صدقی در آن است که خدا می داند چقدر به اسلام نزدیک است از جمله تحریم لحم خنزیر...بله دو سه جایی یادم می آید که این (کتاب) با اسلام مخالفت دارد. فقط چیزی که هست این است که این دو سه جا هم داخل در انجیل برنابا شده است...اما مخالفتهای صریحی با دیگر اناجیل دارد که سبب شده بگویند این انجیل مجعول است با آنکه هر کسی که این انجیل را ببیند یقین پیدا می‌کند که (قسمت)زیادش همان بیانات خود حضرت عیسی ع است...اگرچه الفاظ آن شبیه قرآن نیست، نه در معانی و نه در الفاظ اما خیلی شبیه به روایات عالی ما است...من انجیل برنابا را به زبان گرجی دیده ام که روی پارچه بوده و جلدش هم چرم نبود بلکه تخته (= چوب) بود. آقای مرعشی نجفی آن را به آقا طباطبایی داد و گفت این چند سال قدمت دارد؟ آقا طباطبایی گفت: حدس می زنم پانصد سال! که الآن هم پنجاه سال از آن تاریخ می گذرد. آقا مرعشی گفت: این را نگه داشته ایم تا اگر کسی را یافتیم که به زبان گرجی وارد بود آن را به فارسی یا عربی ترجمه کند. که هر چه قدیمی تر باشد به صحت و درستی نزدیکتر است... [۳۶]

مسیحیان : فداشدگان همیشگی یهود

وای این مسیحیها به یک باتلاقی از گمراهی در آفتادند که امیدی به نجات اونها نیست. فکر کن در انجیل اصلی یوحنا پنج بار به پیامبر بشارت داده شده ولی الان هیچ اثری ار انجیل اصلی به جا نمانده و محمد (واژه پریکلیوس به معنی احمد به واژه پراکلیوس که در ترجمه انگلیسی کمک دهنده و نهایتا روح القدس تعبیر شده) اصلا در انجیل وجودندارد.


کتاب‌های باقی‌مانده چون انجیل پترس و انجیل برنابا و ... مورد قبول مسیحیان و به‌خصوص واتیکان نیست. این شخص بعدها به پولس یا پل مقدس تغییر نام پیدا کرد. برنابا در ابتدای کتاب انجیل خود می‌نویسد: «آن‌ها که مسیح را پسر خدا می‌دانند* و آن‌ها که ختنه را ترک کردند در صورتی‌که خداوند به آن امر کرده است*و آن‌ها که هر گوشت ناپاکی را تجویز می‌کنند* آنان که گمراه شده در شماره آن‌ها نیز پولس که سخن نمی‌گویم از او مگر به افسوس* او باعث شد تا به سبب او می‌نگارم آن حقی را که دیده‌ام و شنیده‌ام در اثناء معاشرت خودم با یسوع تا این‌که خلاص شوید و گمراه نکند شما را شیطان که هلاک شوید در جزای خدا ....»


حقیقت آن است که اهل تورات در پیامبر‌کُشی ید طولایی داشتند. آن‌ها در برابر برخی پیامبران قوم خود چون عیسی(ع) نتوانتسند از مکانیزم ترور استفاده کنند، لذا به یاری رومیان شتافتند تا آن‌ها همانطور که یحیای نبی(ع) را به شهادت رسانده بودند، مسیح(ع) را نیز به شهادت برسانند که به امر خداوند کریم امر مشتبه شد و آن‌ها همان حواری خائن مسیح را که به امر خدا در صورت و سیما شبیه مسیح(ع) شده بود را گرفته و به صلیب کشیدند.


پس آن‌ها در امر ترور جسمی عیسی(ع) موفق نشدند، اما شرایط را برای تحریف دین و شریعت عیسی(ع) هموار دیدند، چون زندگی روحانی و نحوه تولد و عروج آسمانی ایشان سبب شده بود تا عده‌ای گمراه در همان ساعات اولیه به ادعای خدایی مسیح اعتقاد و ایمان آورند. این‌گونه بود که شورای روحانیت و سری یهود با افکار و ایده‌های شمعون یهودی یا همان پل قدیس مخالفتی نمی‌کردند، چون او از خودشان بود. وضع به گونه‌ای شد که آرا و افکار تثلیث بر حکومت روم هم غلبه کرد و علنا امپراطوری روم جزو قلمرو مسیحیان شده بود، البته در مورد پیامبرکشی یهود قرآن کریم می‌فرماید: « ... بگو اگر ایمان دارید پس چرا پیامبران خدا را پیش از این به قتل می‌رساندید.»

http://www.askdin.com/showthread.php?t=4142



خداوند دوستان مسیحی ما را آگاه بفرماید

آمین