من در بیشه زار

I cry in the woods

من در بیشه زار

I cry in the woods

مسیحیان : فداشدگان همیشگی یهود

وای این مسیحیها به یک باتلاقی از گمراهی در آفتادند که امیدی به نجات اونها نیست. فکر کن در انجیل اصلی یوحنا پنج بار به پیامبر بشارت داده شده ولی الان هیچ اثری ار انجیل اصلی به جا نمانده و محمد (واژه پریکلیوس به معنی احمد به واژه پراکلیوس که در ترجمه انگلیسی کمک دهنده و نهایتا روح القدس تعبیر شده) اصلا در انجیل وجودندارد.


کتاب‌های باقی‌مانده چون انجیل پترس و انجیل برنابا و ... مورد قبول مسیحیان و به‌خصوص واتیکان نیست. این شخص بعدها به پولس یا پل مقدس تغییر نام پیدا کرد. برنابا در ابتدای کتاب انجیل خود می‌نویسد: «آن‌ها که مسیح را پسر خدا می‌دانند* و آن‌ها که ختنه را ترک کردند در صورتی‌که خداوند به آن امر کرده است*و آن‌ها که هر گوشت ناپاکی را تجویز می‌کنند* آنان که گمراه شده در شماره آن‌ها نیز پولس که سخن نمی‌گویم از او مگر به افسوس* او باعث شد تا به سبب او می‌نگارم آن حقی را که دیده‌ام و شنیده‌ام در اثناء معاشرت خودم با یسوع تا این‌که خلاص شوید و گمراه نکند شما را شیطان که هلاک شوید در جزای خدا ....»


حقیقت آن است که اهل تورات در پیامبر‌کُشی ید طولایی داشتند. آن‌ها در برابر برخی پیامبران قوم خود چون عیسی(ع) نتوانتسند از مکانیزم ترور استفاده کنند، لذا به یاری رومیان شتافتند تا آن‌ها همانطور که یحیای نبی(ع) را به شهادت رسانده بودند، مسیح(ع) را نیز به شهادت برسانند که به امر خداوند کریم امر مشتبه شد و آن‌ها همان حواری خائن مسیح را که به امر خدا در صورت و سیما شبیه مسیح(ع) شده بود را گرفته و به صلیب کشیدند.


پس آن‌ها در امر ترور جسمی عیسی(ع) موفق نشدند، اما شرایط را برای تحریف دین و شریعت عیسی(ع) هموار دیدند، چون زندگی روحانی و نحوه تولد و عروج آسمانی ایشان سبب شده بود تا عده‌ای گمراه در همان ساعات اولیه به ادعای خدایی مسیح اعتقاد و ایمان آورند. این‌گونه بود که شورای روحانیت و سری یهود با افکار و ایده‌های شمعون یهودی یا همان پل قدیس مخالفتی نمی‌کردند، چون او از خودشان بود. وضع به گونه‌ای شد که آرا و افکار تثلیث بر حکومت روم هم غلبه کرد و علنا امپراطوری روم جزو قلمرو مسیحیان شده بود، البته در مورد پیامبرکشی یهود قرآن کریم می‌فرماید: « ... بگو اگر ایمان دارید پس چرا پیامبران خدا را پیش از این به قتل می‌رساندید.»

http://www.askdin.com/showthread.php?t=4142



خداوند دوستان مسیحی ما را آگاه بفرماید

آمین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد