من در بیشه زار

I cry in the woods

من در بیشه زار

I cry in the woods

دنیای کوچیک من

با ایرانی نمیشه زیاد راجع به خدا حرف زد. می گه تو اخوندی. حالا منم نمی خوام راجع به خدا با هرکی هرکی حرف بزنم. خدا مال ادم درست حسابیه. تو اگه می خوای هرهری زندگی کنی برو با من حرف نزن.من از ادم اتیست بیشتر خوشم میاد چون اونم راجع به مقوله فکر کرده و تصمیم گرفته. اونی که می گه مگه مهمه منو یاد خود احمقم می اندازه. ودنیای کوچیکی که داشتم.

ظلم

یعنی اینقدری که من به برنت ایمیل زدم هیچکس به من محبت نکرده. البته به جز اون پسره تو دانشگاه. البته  من اونموقع بچه بودم. نمی فهمیدم. اونموقع یادمه دوتا ادم مهم تو زندگیم بود. دونفر و  من نمی دونستم طرف کدوم برم. الان که فکرشو می کنم می بینم باید با اون پسره تو دانشگاه می موندم. ولی هیچکس به ما یاد نداد که باید چیکارکرد. درنتیجه من چهار سال عیم ونوس رومو ازش برگردوندم. ادم نبودم. خیلی پسره گلی بود اگه یه بار دیگه به دنیا بیام می رم باهاشض ازدواج می کنم. اون یکی دیگه هم برنت بود. الان من نمی دونم با کیه. وای ولی دیگه الان من عاقل شدم و به قدرکافی فهمیدم چی به چیه. من یک ملیون ایمیل تا حالا بهش زدم. کادو دادم. خداییش اینا قیافشون و رفتارشون به ما شبیه. من یه مدت هی باخودم می گفتم ایرانی ایرانی. خوب ازکجام دربیارم. عزیزم قیافت به هرکی شیاهت داره و رفتارت همونو جذب می کنی. اگه ناراحتی خودت رو عوض کن نه دیگران رو. ظلمه.

فرهنگ ایرانی

با یه پسرایرانیه آشنا شدم بیچاره میومد دنبالم. چندین دفعه اومدش. تا اینکه یکی دوبار دعوتم کرد خونشون. فک و فامیلشم دوستامن. هیچی عین خواستگار ایرانم بود. خیلی ها رابطه فیزیکی رو بد نمی دونن. شایدم تقصیردختره است. من یه ذره فکر کردم دیدم ما اصلا به جزمهمونی و مساله نزادی واقعا هیچ ربطی بهم نداریم. وقتی ادم خودشو می کشه عقب طرف فکر می کنه ردش کردی. البته من به فامیلشون گفتم ببین من با همون دوست فبلیمم. خوب اونم ناراحت شد دیگه. امروز اومده می گه دیدی حالا داره می ره از ایران تا یک ماه دیگه زن بگیره. داییش واسش پیداکرده. حوب خوش به حالش. منم خوشحال شدم براش. حوصله نداشتم. برنت از اولش به من حالی کرد که اگر خودکشی هم بکنی رابطه ای ازین لحاظ وجودنخواهد داشت. ولی ولم نکرد بره. مرداینه. این اسمش مرده. بقیه پیروجوون همه بچه ان. من به فامیل پسره گفتم البته خیلی پسرخوبیه ولی خیلی سنش کمه. بذار بره با دخترجوون. خوب گفتم. قشنگ فرهنگ ایرانی رو گذاشتم کف دستشون اونام قبول کردند. 

 

پی اس: من رسیست نیستم به خدا هیچ نزادی برهیچ نزادی برتری ندارد مگردر کنترل نفس و حق شناسی.

سنگین

تعریف لباس سنگین هرچی باشه شامل هیچکدوم از لباسای من نمیشه. الان دارم فکر می کنم مثلا دامن گشاد با تی شرت ساده. والا اونم قشنگه. شلوارساده جین با تی شرت ساده. خوب اینکه تیپ دانشگاهمه. اسپورته. موی کوتاه با تی شرت یقه بسته ساده و شلوارکتونی. خداییش موی کوتاه اصلا به من نمیاد. خیلی گردمی شم. 

 

ول کن بابا هرکوفتی داری بپوش دیگه.

ویرد

اون روزی تو روزنامه  نوشته بودمردم از این دینهای غربی گریزون  شدن به ادیان شرقی روی اوردند یا هم اینکه بی دین شدن. وای خدایا من هرروز می شینم با خودم می گم سی وسه سال از عمرمون گذشت یک ادمی رو از تو این مملکت پیدا نکردم که به من بخوره. عجیب غریب. به ماها نمی خورن.  البته من خودمم ادم ویردیم. ویرد. به درک.


خدایا من اسباب کشیم بخیربگذره

یه اتاق مبله اجاره کردم.

خانومه استاده دانشگاهه همینجا.

اونم ویرده دوستام همه عجیبن. کمن و عجیب