من در بیشه زار

I cry in the woods

من در بیشه زار

I cry in the woods

ظلم

یعنی اینقدری که من به برنت ایمیل زدم هیچکس به من محبت نکرده. البته به جز اون پسره تو دانشگاه. البته  من اونموقع بچه بودم. نمی فهمیدم. اونموقع یادمه دوتا ادم مهم تو زندگیم بود. دونفر و  من نمی دونستم طرف کدوم برم. الان که فکرشو می کنم می بینم باید با اون پسره تو دانشگاه می موندم. ولی هیچکس به ما یاد نداد که باید چیکارکرد. درنتیجه من چهار سال عیم ونوس رومو ازش برگردوندم. ادم نبودم. خیلی پسره گلی بود اگه یه بار دیگه به دنیا بیام می رم باهاشض ازدواج می کنم. اون یکی دیگه هم برنت بود. الان من نمی دونم با کیه. وای ولی دیگه الان من عاقل شدم و به قدرکافی فهمیدم چی به چیه. من یک ملیون ایمیل تا حالا بهش زدم. کادو دادم. خداییش اینا قیافشون و رفتارشون به ما شبیه. من یه مدت هی باخودم می گفتم ایرانی ایرانی. خوب ازکجام دربیارم. عزیزم قیافت به هرکی شیاهت داره و رفتارت همونو جذب می کنی. اگه ناراحتی خودت رو عوض کن نه دیگران رو. ظلمه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد