من در بیشه زار

I cry in the woods

من در بیشه زار

I cry in the woods

نمایشنامه های غربی

اخی من خیلی خوشم میاد از این تیکه رومیان. اینجوری که می خونه منو یاد نمایشنامه های شکسپیر می اندازه. درحقیقت فکر می کنم ادبیات غرب از همینجا الهام گرفته:

http://www.biblegateway.com/audio/mclean/niv/Rom.8.35


کمک کن هم رزمم

من و برنت دو هفته دیگه داریم می ریم مکزیگو. بگو مگوی خاصی نداشتیم جدیدا. یه بار برگشت گفت ویو گوش بده تو گوش بده الان تو داری با بچه حرف می زنی یا با ادم بزرگ؟ یه بارم گفت اقاجان باید به طرفت اعتماد داشته باشی وگرنه که هیچی دیگه. 

 

من تحت یه سری فشار دیگه هم بودم. بعضی وقتها بگو مگو ها کاملا الکیه. یه بار گفتم ببین من حسته ام یا حوصلم سر می ره گیر می دم جدی نگیر.  

 

تازه فکر کن من ادم بی خیالیم و برنت خوش اخلاقه بیشتر وقتها وای به حال باخیالا.  

 

خدا به همه کمک کنه از جنگ و جهاد دست بردارن و یکم به بهتر شدن دنیا کمک کن

بدبختی از زمین و اسمون می باره

خوبیش اینه که برنت گله. ما خیلی فرق داریم. هیجیمون بهم نمی خوره در ظاهر. اوایل اعصابم خورد می شد. باهاش می رفتم خرید می گفتم ببین الان مردم چی می گن. الان دیگه ازاین احساسات ندارم. ولی دعوا راه انداختم چرا. امشب شیلا موقع بیرون رفتنم می گفت شب ناجوری در پیش داری ها؟ گفتم نه بابا خیلی خنده داره حالا ببینیم به کجا می رسیم. من تمام شب اروم بودم. نه مسخره بازی دراوردم نه اعصاب خوردی. 

چیکارکنم برنامه هام کار نمی کنه!

ها؟!

ماجرای عزل مدیر

داستین پست مدیریتیشو از دست داد. درحقیقت دیگه مدیر گرک نیست.  فکر کنم گرک خیلی خوشحال باشه. چون داشت از بی مسولیتیش دیوونه می شد. اون روز بهش گفتم راستی داستین موهاشو قرمرکرده شبیه دخترا شده الان. یه ان دیدم داره می زنه تو سرش گفت خوبه صورتی نکرده. اوه من بلافاصله فهمیدم گفتم مگه استریت نیست؟ ها؟ نه؟ وااااااای خیلی براش متاسفم. گرک گفت من خیلی براش ناراحتم. بعد یه مدتی راجع به این چیزا صحبت کردیم. گفت احتمالا تو مملکت شما نیست یه چنین چیزی؟ گفتم نه بابا بعد اشاره کردم یعنی خفتش زدس! خلاصه اینطوری دیگه. برای مطالعه بیشتر به مقالات و کتب مرجع بازگشت بفرمایید. 


خداوند همه مان را بخشش عطا فرماید

امین

توهمات دری وری

از ادمی که من خوشم میاد ازش توقع قیافه سوسول و نمی دونم تیپ انچنانی نداشته باش. یه داستین داریم خیلی خوشگل و نازه امروز فهمیدم همجنس بازه. خوب اینم ازین. دخترای ایرانی می شینن می گن از بس که ما خوشگلیم کاناداییها عاشقمونن. بروبابا اولا که ما معلوم نیست چی هستیم مسلما نژاد برتری نیستیم و از ما خوشگلتر ریخته بعدشم برو پسرکانادایی پیدا کن. اصلا فرقی نداره. کاناداییها منظورم سفید پوستاس اونا خیلیهاشون خیلی وقته که ارزشهاشونو از دست دادن. در نتیجه این حرف و حدیثا یه مشتی اراجیفه. 


خدا به هممون عنایت عطا بفرماید

امین