من در بیشه زار

I cry in the woods

من در بیشه زار

I cry in the woods

من مردم

من خیلی وقتا فکر می کنم که در واقع مردم. خیلی برام عجیبه. اینجا منو یاد هتل کالیفرنیا می اندازه. آدمها آزادند. ما ها آزادیم تا بی نهایت.  

دیشب یه دفعه استرس گرفتم. با اینهمه تفاوت با اینهمه آزادی ما داریم کجا می ریم؟ 

دوباره خواب ایرانو دیدم. چمدونهای گم شده فامیلهای غریبه شده عکسهای تو آلبوم.   

 

پ.ن بار جای خوبیه چون میری با خیال راحت می شینی و صحبت می کنی . مثل لابی هتل کسی قرار نیست بخوره فرار کنه. من چی بگم واقعا؟   

اوتار

ونوس جون ما دیشب رفتیم سینما اوتار سه بعدی رو دیدیم بالاخره. البته چسبیده بودیم به پرده. باید یک ساعت زودتر می رفتیم جا می گرفتیم.  جات خیلی خالی بود. بعدشم رفتیم همبرگر زغالی بیشه زارو خوردیم که باز اونم جات خیلی خالی بود.  

هوا هم خوب شده. برگرد.

 

فلسفه منطق

مهمترین دستاورد آدم در قبال بقیه آدمها اینه که اونها رو همونطوری که هستند بخوایم و هی دستورالعمل تو دلمون یا ذهنمون یا به زبون صادر نکنیم.  

 

تا زمانیکه کسی به طور عمد نیومده به ما آزار برسونه همونظوری که هست باید قبولش کرد و احترام گذاشت. 

 

یه مساله دیگه هم اینه که آدم هرچند وقت یه بار بد نیست بره بار بشینه حالا چه مشروب بخوره یا نخوره. بعدا در مورد فلسفه بار بیشتر توضیح می دم و همینطور راجع به تاثیر مشروب از نظر شیخ فقید سعید ویولت.

برای ونوس

من از ونوس بابت خوندن همه پستها و عرض نظرهای باحال تشکر می کنم. ایشالا میام برفزار تو بهار و می خندیم.  

اون موقع دیگه برفزار یه چمنزار زیبا و دلپذیر شده:)

اولتیماتوم

دوستان عزیزی که به ایمیل من جواب نخواهید داد توجه داشته باشید که اگر این جواب دادن برای شما دردی در باسن تلقی می شود!!!! دیگر نگران درد آن نخواهید بود. زیرا دیگر از شب فیلم چهارشنبه سوری و هیچ نوع گردهمایی دیگر خبری نخواهد شد چون یک نفر آنجا نخواهد بود که پیشنهادش را بدهد  هرچند که ترو خشک با هم می سوزندولی ما اینجا پابرجا هستیم و آسیاب خودمان را می چرخانیم!!!!! 

حالا بروید با خیال راحت گشاده روی کنید.