من در بیشه زار

I cry in the woods

من در بیشه زار

I cry in the woods

اوتار

ونوس جون ما دیشب رفتیم سینما اوتار سه بعدی رو دیدیم بالاخره. البته چسبیده بودیم به پرده. باید یک ساعت زودتر می رفتیم جا می گرفتیم.  جات خیلی خالی بود. بعدشم رفتیم همبرگر زغالی بیشه زارو خوردیم که باز اونم جات خیلی خالی بود.  

هوا هم خوب شده. برگرد.

 

نظرات 4 + ارسال نظر
سرویس وبلاگ دهی قلم دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 05:44 ب.ظ http://www.ghalamweblog.com

سرویس وبلاگ دهی قلم وبلاگ با امکانات عالی و بی نظیر مخصوص وبلاگ نویسان بدون تبلیغات و رایگان www.Ghalamweblog.com از امروز میتونی یک وبلاگ بدون تبلیغات داشته باشی

ونوس سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:24 ق.ظ

ویولت جان این آخرین کامنت من از وطنه :( دیگه دارم میام. فیلم چطور بود؟ خوشت اومد؟ حوصلت که سر نرفت؟

حاج خانوم ویولت سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:49 ق.ظ

نه خیلی خوب بود خیلی عالی بود. چسبید. فقط سه بعدی.
من البته دیگه ۱۴ دلار نمیدم سینما ولی همینکه حالشو بردم واسه یه بار خوب بود
شازده خانوم به خانه ات خوش آمدی.

هما سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:24 ق.ظ

ا پس بالاخره رفتی آواتار. خوبه:*
ولی اون ۱۴ دلارش خیلی زوره.
حاجی خانوم ونوس جان بیا که منتظریم. دلمون پوسید.

راستی اسم من چی بود ویولت جان؟ اورانوس؟

اورانوس آره اینو ونوس انتخاب کرده. هه هه هه
بابا ۱۴ دلار زور نیست به خدا.
۳ ساعته تازه اگه سه شنبه بری کلی پاپ کرن و نوشابه هم میدن یه عینک هم میدن مال خودت باشه. ا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد