من در بیشه زار

I cry in the woods

من در بیشه زار

I cry in the woods

من مردم

من خیلی وقتا فکر می کنم که در واقع مردم. خیلی برام عجیبه. اینجا منو یاد هتل کالیفرنیا می اندازه. آدمها آزادند. ما ها آزادیم تا بی نهایت.  

دیشب یه دفعه استرس گرفتم. با اینهمه تفاوت با اینهمه آزادی ما داریم کجا می ریم؟ 

دوباره خواب ایرانو دیدم. چمدونهای گم شده فامیلهای غریبه شده عکسهای تو آلبوم.   

 

پ.ن بار جای خوبیه چون میری با خیال راحت می شینی و صحبت می کنی . مثل لابی هتل کسی قرار نیست بخوره فرار کنه. من چی بگم واقعا؟   

نظرات 6 + ارسال نظر
ونوس پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:42 ب.ظ

خیلی قشنگ می نویسی. چرا زودتر شروع نکردی نوشتن رو؟

حاج خانوم ویولت پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:39 ب.ظ

ونوس من دیشب رفتم چکمه the north face خریدم.: الان پوشیدم .رنگ مال توئه ولی بندیه.:دی :دی
یادته اون سال بهت می گفتیم اینا چیه؟ چینیه نخر هه هه هه

اورانوس پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:53 ب.ظ

هتل کالیفرنیا؟ جالب بود . آره. we can check out any time we want but we can never leave.
من یکی که خیلی گیر کردم تو این دنیای مسخره.
بار.. هممممم. باید امتحان کنم

تاریخ و ساعت وبلاگ مال ایرانه؟

اورانوس پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:54 ب.ظ

در ضمن چکمه های صورت شمالیت مبارک.

حاج خانوم ویولت پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:55 ب.ظ

در ضمن مرسی از کامپلینت! ما شاگردیم محضر استادیم. حیف که استاد قابل نمی بینه از خودش بیشتر بگه |:-)

دوباره حاج خانوم پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:59 ب.ظ

ماها داریم با هم کامنت می ذاریم. ای اورانوس عزیز
مرسی ممنون. چیکن وینگز معمولا یه روز هفته ارزونتره. حالا آبجو خورشم ببرین حال کنه :دی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد