من در بیشه زار

I cry in the woods

من در بیشه زار

I cry in the woods

فلسفه منطق

مهمترین دستاورد آدم در قبال بقیه آدمها اینه که اونها رو همونطوری که هستند بخوایم و هی دستورالعمل تو دلمون یا ذهنمون یا به زبون صادر نکنیم.  

 

تا زمانیکه کسی به طور عمد نیومده به ما آزار برسونه همونظوری که هست باید قبولش کرد و احترام گذاشت. 

 

یه مساله دیگه هم اینه که آدم هرچند وقت یه بار بد نیست بره بار بشینه حالا چه مشروب بخوره یا نخوره. بعدا در مورد فلسفه بار بیشتر توضیح می دم و همینطور راجع به تاثیر مشروب از نظر شیخ فقید سعید ویولت.

نظرات 1 + ارسال نظر
هم سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:27 ق.ظ

توضیح بده روشن شیم. بالاخره خوبه یا بده؟ من که تا حالا امتحان ننموده ام. نه تو بار نشستن نه نوشیدن.
واقعا که من یکی خیلی boring هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد