من در بیشه زار

I cry in the woods

من در بیشه زار

I cry in the woods

یک روز سردوبرفی

ویولت نمونه یک انسان حرکت آرام یا اسلو موشن است 

 

امروز بعد از رسیدن به اتاقش این نوشته را روی مونیتور مشاهده کرد: 

 

 

::: 

 

ای کسانیکه دیر سرکار می آیید بدانید و از عاقبت کار خود بهراسید

عضو فعال جامعه دانشجویان توده ای  و در خط امام 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:11 ق.ظ http://armageddon.blogsky.com

والا خودم هم نمیدونم چرا ولی نظر دادم واسه شما
نظر نظر نظر نظر نظر نظر
خیلی نظر دادم نه ؟
تا حالا کسی اینقدر بهتون داده بوده ؟
فکر بد نکن منحرف !
منظروم همون نظریه که دادم نه چیزه دیگه

301040 سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:32 ق.ظ http://301040.blogsky.com

خوبی؟
من که نفهمیدم چی می گی
شاید هم به خاطر اینه که الان تو فرانسه ساعت 1 نصف شبه و من دارم از زور خواب می میرم!
آقا التماس دعا

no name جمعه 20 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:54 ق.ظ

ویولت جان ربط عنوان رو با مطلب میشه توضیح بدی؟
حالا خوبه اونجا سر کار میری! دل بچه های برفزار خیلی برات تنگ شده.

آی لاو یو ای میس یو
آره واقعا خوبه که میرم سرکار
ونوس دعا می کنم زودتر بیام برفزار و اتفاق های خوب بیفته
خیلی دلم تنگ شده براتون اونجا خونه اول منه
ربطش این بود که وقتی سرد میشه اینجا آدما انبساط (گشادی) پیدا می کنند عوض انقباظ و نمی خوان برن سرکار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد