من در بیشه زار

I cry in the woods

من در بیشه زار

I cry in the woods

تساوی در برفزار

ویولت  از روی عکسهای فیس بوکی متوجه حقانیت واضعین  تفکیک زن و مرد در پوشش سر شد و بار دیگر به آیین دردسر زایشان ایمان آورد. آنچه او به چشم می دید واقعیتی بدون کتمان بود که   هرچه قدر زنان با حجاب سوسولی زیباتر می شوند مردا با همان حجاب مضحکتر  

به هرحال در برفزاز همه با هم مساوی بودند و نه تنها سرو بدنشان بلکه صورتشان را هم می پوشاندند و تنها چشمهایشان را بیرون قرار می دادند 

 

(رجوع به تصویر ونوس)

نظرات 2 + ارسال نظر
ونوس سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:27 ب.ظ

سزای دختری که چشمهاش رو نشون بده اینه که مژه هاش یخ میزنه. راستی برفزار همیشه منتظر توئه حتی بدون اتفاقای خوب !

ویولت چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:47 ق.ظ

عجب سزایی!!! مژه هام از سرشون قندیل آویزون می شه
مسخره است واقعا این هوا. دیروز به استادم ایمیل زدم که من تحریم کردم تا وقتی هوا خوب نشه نمیام اونم با مهربونی جواب داد خوب مرسی که به من گفتی هاهاها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد