من در بیشه زار

I cry in the woods

من در بیشه زار

I cry in the woods

کریسمس برای ویولت زیباتر می شود

امروز که ویولت از دانشگاه برگشت طبق معمول سراغ صندوق پستی اش را گرفت. یک بسته بزرگ از لای درزهای صندوق نمایان بود. ویولت با عجله درش را باز کرد و بسته را برگرداند 

آدرس پشت آن  ونوس از خیابان مارخام برفزار بود.  

ویولت از خوشحالی داشت خفه می شد. وقتی که تی شرت زیبا رو به تن کرد خوشحالی اش چندین برابر شد. 

 

ونوس عزیزم  

دوستت می دارم

این بهترین و سورپریزترین سورپریز ممکن بود  

یه عالمه ممنون 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
ونوس جمعه 27 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:27 ب.ظ

ویولت جان قابل نداره. خوشحال شدم که رسید دستت چون هرکاری کردم نتونستم غیرمستقیم آدرستو از خودت بپرسم! فقط شانس آوردی که RPO نفرستادم :)

ویولت جمعه 27 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:36 ب.ظ

آره :)) اون روز خیلی طبیعی کردی . من قشنگ باورم شد که یه برگه از من تو کشوت جا مونده.
ولی RPO هم آدرس معتبریه اونم یه باکس دیگه است با قفل و بندو بساط که می شه خرید . ولی توش زندگانی که نمی کنم هیچ چکشم نمی کنم :D

دست گل شما طلا:)

hom شنبه 28 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:50 ق.ظ

ویولت جان تی شرتت مبارک. با خوشی بپوشیش روز دفاعت.
در ضمن من اسمت رو خوندم wavelet .
;)

ویولت شنبه 28 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:43 ق.ظ

قربون اورانوس عزیزم برم هماجون
شبیه همون wavelet هستم بیشتر
بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد