من در بیشه زار

I cry in the woods

من در بیشه زار

I cry in the woods

don't

این عنوان یه مطلبی بود که من می خواستم بنویسم و یادم رفت ولی احتمالا منظور همون برداشتن ده تا هندونه با یک دست بوده. 

 

آقا من تو این بیشه زار سه چهار بار بیشتر پنیر نخریدم و به زور خوردم یا ریختم دور ولی این پنیر اسفناج فیلادلفیا پدیده عجیبی بود. شاید خیلی خوشت نیاد شایدم یه دفعه خیلی هم خوشت اومد. مثل هوموس که من خیلی دوست دارم و بهتره نخرم. حالا خواستی این پنیره رو بخوری با نون گرم خوشمزه (تست های خوشمزه یا فرنچ باگت) و گردو و گوجه و هرچی دیگه دلت خواست حتی فلفل دلمه امتحانش کن. 

 

اتفاق خاصی نیفتاد امروز. آها من دو سه روزی هست صبحها میرم حموم عوض شبها و با سر نمدار میام دانشگاه امروز دیگه رسما بابای عطسه وسرفه رو درآوردم.  

دونت!

نظرات 3 + ارسال نظر
اورانوس شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:44 ق.ظ

وای آره منم فیلا دلفیاهایی که توش سبزیجات داره رو دوست دارم. البته فعلا یک مدته همون ساده اش رو می خورم.

ونوس همچنان اکلیلی شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:50 ق.ظ

ویولت جان میخوای برات سشوار بفرستم؟‌

ویولت شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:03 ب.ظ

ببرم دانشگاه عزیزم؟ اره تو فکرش بودم یه سشوار برای آفیس بگیرم هه هه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد