من در بیشه زار

I cry in the woods

من در بیشه زار

I cry in the woods

تق!

این پست یه جور جوکه والا. 

من الان ذهنم منعطف شد به یه کامپلیمنتی که همیشه می گه ویو یه لباس رو دو روز متوالی نمی پوشه که تعریف خوبیه. منتها دیروز بعد از دوسال و اندی دو تا انتقاد گرفتم. حالا شاید  غیر مستقیم. محتواش این بود:یک: یقه باز نپوشن خانوما روانی می کنه نمی تونی بهش نیگا کنی. دو:  استین حلقه سکسیه!!

 

اوه اوه بریم جمع کنیم بساط فلسفه و منطق و خارجی بازیو. من اینا رو تا یه حدی می دونستم ولی فکر نمی کردم عمومیت داشته باشه یعنی همه اقایون اینطوری براشون مهم باشه. ولی خوب کتاب مقدس الردی این پندواندرزها رو داده.  حالا دیگه به تشخیص خود آدمه. من پسر باشم برام مهم نیست. بقیه هم خودشونو تربیت کنن. بروبابا حالا من چرا به خودم بگیرم.

  

البته این از طرف دوستای ایراد گیر بود. یه چیز دیگه ای هم هست که همش نقش به جونمه و اونم اینه  مراقب باش با فلان شخص نپر تقتو می زنه ها!!!! اینقدر من اینو شنیدم اخرش گفتم اصلا می خوام که بخوره. حالا چی می گی؟ (من اینجا هم یه دیوان امثال و حکم دارم که دیشب چند تا شو گفتم.  می خندید می گفت اینا رو از کجا می سازی تو؟*)  

 

من همیشه خودم فکر می کنم دارم با ادمای حسابی و با شعور می چرخم. حتی با بچه فوق لیسانسها هم به اون صورت هم کلام نمی شم . بالای پی اچ دی یا مهاجر نیمه کانادایی که باز بهترن. مگه اینکه حالا استثنا باشه.

 

ما چه بساطی داریم با این رفیقا !  

 

*جهت حفظ ادب معذوریت دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد