من در بیشه زار

I cry in the woods

من در بیشه زار

I cry in the woods

بدانید و آگاه باشید بی کی نی هایتان را ما می بینیم

اممم. اینکه من می تونم عکسهای خصوصی دیگران رو تو فیس بوک ببینم ناشی از اینکه من اسرار بقیه رو ناخواسته می فهمم؟ یا اینکه فیس بوک قابل اعتماد نیست واقعا؟؟ 

 

الان از بیرون میام. هوا اینجا بهشته. ای کاش تابستون اینقدر کوتاه نبود. من و مهسا با دوچرخه رفتیم خونه قدیمی مهسا که یه باغچه فنسی جلوش داره. انصافا زیبا بود. بعدشم دوچرخه بازی تا رسیدیم به کافی برادوی. اونجا هم من ایس کپ خودشو گرفتم. خوب بود. با مارشمالو خوردیم چسبید. بعدشم از کنار رودخونه با دوچرخه اومدیم و دوباره خونه های زیبای ادمهای متمول و منظره شهر رو تماشا کردیم تا رسیدیم.  

 

به مهسا گفتم کاشکی همیشه مجرد باشی و با همه برک آپ کنی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد