من در بیشه زار

I cry in the woods

من در بیشه زار

I cry in the woods

مثل من باش تا بدبخت شی

دختره به مریم گفته بود می خوام مثل ویو باشم. با همه می گرده ولی کسی پشت سرش چیزی نمی گه!!!!! 

مریم هم جواب داده بود: بابا این اولا سنش از تو خیلی بیشتره. بعدشم خیلی وقته اینجاست همه رو می شناسه.  

 

یکی نیست بگه بنده کی هرروز با آدمهای مختلف رفتم بارو کلاب؟ تازه من کلا اصلا لوزرم!  

 

به درک. استادم گفته پول ندارم بشین درستو تموم کن. تا حالا هم که درست پول نداده بود.  شبها از استرس نمی تونم بخوابم.  

 

همیشه می گم خوش به حال بقیه درس نمی خونن می چرخن بهترین موقعیتها رو هم دارند. بعدا که به بچه خودم فکر می کنم دلم می خواد درسخون از آب دربیاد.  

 

خدایا به هممون توی این مملکت غریب رحم کن.  

 

آمین

نظرات 1 + ارسال نظر
ونوس چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:01 ب.ظ

ویو خانوم معلومه که سرت شلوغه! چی میگی؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد