من در بیشه زار

I cry in the woods

من در بیشه زار

I cry in the woods

مسیح

 

 

مسیح را نکشتند....  

همانا به دروغ گفتند ما مسیح پسر مریم رسول خدا راکشتیم 

درصورتیکه او رانکشتند و نه به دارکشیدند ... 

مسیح رانکشتند بلکه خدا اورا به سوی خود بالا برد و او همه کارش ازروی حکمت است 

سوره نسا حوالی ۱۵۷ 

 

و یاد کن آنگاه که خدای عیسی ابن مریم گفت آیا تو گفتی که من و مادرم را دو خدای دیگر سوای خدای عالم اختیار کنی؟ 

: عیسی گفت من به آنها هرگز چیزی نگفتم ..... 

اگر آنها را عذاب کنی بازهمه بندگان تواند واگرازگناه آنهادرگذری بازتوانا ودرست کرداری... 

 

مائده حوالی ۱۱۶ 

 

امروز بایبل دیسکاشن داشتیم. خیلی خوب بود. من همیشه بعدش میام قرآن می خونم. ولی اقلا جری اینا  تثلیثی نیستند فقط مسیح روپسرخدا نوشته تو کتاب لوک. ولی خدا رو فوق بشر می دونندومسیح روبشر. ازاین لحاظ فکر می کنم موحد باشند.  

 ولی خوب فکر می کنند یعنی براشون مشتبه شده که مسیح رو به صلیب کشیدندوکل باورهای مسیحیت از اونجا منشا می گیره...

  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد