من در بیشه زار

I cry in the woods

من در بیشه زار

I cry in the woods

آخرین پست امسال در بیشه زار

همگی به ریسمان الهی دست بیاویزیم. دنیا خیلی بی رحم است و ما تنها.  

  

کریسمس / شب یلدا و سال نو همگی مبارک. بهترین آرزوها برای دوستای خوبم درسال جدید. سال پرباری رو براتون آرزو می کنم. 

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:12 ق.ظ

ها ها نصیحت که می کنی من شاد می شم!‌ به تو هم خوش بگذره و ریسمانو محکم بگیر

ونوس چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:53 ق.ظ

یادم رفت تو کامنت بالا خودمو معرفی کنم. ونوس هستم از سرزمینهای شمالی!

ویو پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:44 ق.ظ

ریسمانو محکم گرفته بودم تو ورداشتی گفتی می خوای از سرچشمه آب بیاری! پاشو بیا دهات ما بریم آب بیاریم.
D:

ونوس پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:18 ق.ظ

کربلایی <ها> مجبورت می کنه بری سر چشمه؟ ریسمانو رها نکن فقط اونجور ضایع آویزون نشو!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد