من در بیشه زار

I cry in the woods

من در بیشه زار

I cry in the woods

ازایران

یه مقدار تو این رسانه ما آداب معاشرت به مردم یاد نمیدن. الان از بالاترین مقام سیاسی کشور تا نزدیکترین آدمها همین مشکل را در روابط اجتماعی دارند. 

 

وای خدایا من جت لگ شدید دارم هم درخواب و هم در غذاخوردن. از وقتی هم اومدم همش مریضم. خیلی راحت مریضی بقیه به من منتقل شد. 

 

بزرگترین مشکل زندگی ایران اینه که نمی تونی کامیونیتی موردعلاقه خودتو داشته باشی به خصوص اگه مجرد باشی که دیگه واقعا بدبختی و همیشه باید با یه مشت پیروپاتال و عتیقه که میان خونتون رفت و آمد کنی 

 

خدایا من خیلی قدر ایران نبودنم رو دونستم. اگرم بخوام برگردم دوست دارم برم یه جایی مثل بیشه زارزندگی کنم که کسی منو نشناسه و خودم دوستامو پیدا کنم.من دیگه نسل سوخته به حساب میام. خدایا اگه ما رفتیم قاطی مسیحیا تو ماروببخش. مسلمونا واقعا کم آوردند. مسیحی ها رو ببین از ادب از سلیقه از شخصیت از تعهد. ایرانیا رو هم ببین.  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد