من در بیشه زار

I cry in the woods

من در بیشه زار

I cry in the woods

زندگی دوگانه ورونیکا

شب فیلم چیزخوبیه اگه فیلم مورد علاقه من باشه. فیلم مورد علاقه من موزیکش و حسش خوبه. فیلم هنری . حالا به من چه حوصله بقیه سر می ره خدا وکیلیش همین زندگی دوگانه ورونیک مال کیشلوفسکی خیلی زیبا بود. همینی که یکشنبه دیدیم. من و کتی و بهاره گفتیم ما اینو می خوایم ببینیم. شوهر بهاره و رئیس هم گفتن پس ما هم همین. بقیه هم گفتن باشه آخر سرغرغر کردن. منم دیشب نرفتم چون من یکی اینکه دودرم ثانیا می خواستم بخوابم ثالثا چه خبره دیگه. تجربه نشون داده آدم الکی با اونایی که نمیشناسه واسه فیلم رازبقادورهم جمع نشه بهتره (چه جمله ثلیثی) 

تازه فیلمش صحنه داربود من کنارم و جلوپام پسرنشسته بود ولی نورافتاده بود تو شیشه وقتی رفتم خونه دوباره دیدم گفتم ای بابا ما که چشم دوخته بودیم به تی وی... حالا البته به من حرجی نیست. 

نظرات 3 + ارسال نظر
oranoos جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:40 ق.ظ

I saw the movie n years ago. Its so romantic and magical, Loved it at that time and would like to watch it again
I am glad your prof liked baghlava and didnt throw the away:P

ویو جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:56 ق.ظ

اورانوس اینایی که نوشتی چرا نامفهوم بود؟ نکنه تو بابکی؟
ببین اونا قطاب بودند. آررره فیلمشو از تو یوتیوبم میشه دید.
All the best
Sincerely,
Pesteh

oranoos جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:27 ب.ظ

hahahah na baba khodam hastam hala yek bar oomadim englisi harf bezanim migi namafhoom bood
babak aslan nemidoone to weblig dari =))
Cheers

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد