من در بیشه زار

I cry in the woods

من در بیشه زار

I cry in the woods

وحشت نهفته

کابوس کابوس کابوس از وقتی از ایران برگشتم ادامه داره

خواب می بینم ایرانم استادم ایمیل می زنه ویزا ندارم برگردم می خوام برم سفارت هیچ نامه ای دال بر اشتغال به تحصیل ندارم. ده دقیقه خوابیدم باوحشت بلند شدم گفتم برم تو وبلاگ بزنم بچه ها یه 75 دلار بیشتر هزینه کنید ویزای مالتیپل بگیرید اینقدر زجر نباشه پشتش.


تو کابوسم خواب می دیدم با خواهر کوچیکم هستیم. داره حرفای عجیب می زنه. ازاونور رئیس مافیاست می گه چرا اینقدر می ری ایران .  برای من نمی دونم شیر مرغ وردار بیار. بعد عزا گرفتم به استادم چی بگم روانی نشه. یادم نمیاد فقط یادمه یه مساله اظطراری بوده. بعد به بابا می گم ویزا ندارم با خونسردی می گه خوب اقدام کن.



قبلا همیشه خواب چمدونای گمشده بود الان دیگه خالین خداروشکر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد