من در بیشه زار

I cry in the woods

من در بیشه زار

I cry in the woods

شب فیلم امشب

امشب شب فیلم انجمن خودمون بود. بچه های شب فیلم خصوصیمون جز افشین نیومدند. البته دوستای من همشون بودند. حتی آخرش قرعه کشی شد و محمد اولش اسم منو کشید.


منم شب اومدم دیدم افشین تو ایمیلهای فیس بوک زده فیلمو برداشتم. خیلی دیگه ناراحت شدم. اندازه وقتی که من دودر می کنم و اونا ناراحت می شن. زری خانوم بلافاصله جواب داده بود پس خونه من بیاین ناهار ببینیمش. کل پیام رو پاک کردم. یه بار یکی از این پیامها دویست بار رفت و برگشت روانی شده بودم. حالا دوروز دیگه دامپ می شم. ولی برام  زیاد مهم نیست.  پروانه خانوم بلیت خودشو که برده بود به من بخشید. منم دادمش به افشین. چون اون خیلی فیلمیه. محمد هم ناراحت شد. گفت من اسمتو کشیده بودم نامرد. 


این از کل ماجرای امشب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد