من در بیشه زار

I cry in the woods

من در بیشه زار

I cry in the woods

بچه پررو نه یکی نه دوتا بلکه هممون

اینقدرراحت و پررو شدم. دیروز هم آفیسیم مثل همیشه شروع کرد به ور زدن. ازین کارش خیلی بدم میاد صبر می کنه همه برن بعد یه ریز حرف می زنه. اوایل با دقت گوش می کردم .اما دیروز برای اولین بار رومو زیاد برنگردوندم و  همونجوری جوابشو دادم بعد یه مدت دیگه حتی گوش هم نمی کردم. فهمیدوناراحت شدولی حدشو فهمید.

این مهمونیهای زری خانوم و اکییپشو از اول دودر می کردم ولی عملا الان ایمیل زدم به سعید بیچاره که اولین بارشه با سلام صلوات ما رو دعوت کرده بود گفتم "تو منو لازم نبود دعوت کنی من بامیه سفارش می دم واسه ناهار ولی خودم نمیام. آخرهفته خوبی داشته باشی." به همه ریپلای کردم. می گن" چقدر ازخودراضی به درک نیاد "منم از این عذاب هفتگی  راحت می شم. 

یکی از این دخترا یه برنامه برانچ واسه تولدش گذاشته بود اصلا هم لازم نبود منو دعوت کنه آخرش بعد دو سه روز زورکی منو تو ایونت دعوت کرد . منم اون بالا براش نوشتم شنبه نمی تونم بیام کاردارم. تولدت مبارک. وای حالا سر تصادف یا هرچی مهموناش از 17 تا که تا اونموقع شرکت کرده بودند یه نفرم بیشتر نشد. امشب یه ایمیل طولانی به همه زده بودی که تولدمن چنین و چنان نیومدین از دستتون رفته. به درک. لوزر

چی از جون من می خوای. یارو انگار طلب  باباشوداره. یکبارمنو خونش دعوت نکرده هربارمنو می بینه می گه توچرا تو برنامه ها نیستی. یکبار ذیگه تو جمع اینو به من بگه ایمیل می زنم فحشو

 می کشم به سرش جلو زری خانوم زرنزن. تو زندگیش همیشه یه دختری از سرش اویزونه. ولی به خودشم حق انتخاب می ده همه رو می اندازه به جون هم. یه هدیه پارسال واسه تولدش گرفتم هرروز همونو می پوشه. می گم خدایا کی این پاره شه من اینقدر خفت نکشم.


جالبه که اینا خودشونو دست جون جونیه افشین می دونن. ندیدین افشین با من دوست بود. بعدش با تعجب می پرسه ا چطور تو این چیزا رو می دونی راجع بهش. دختره جلو من برگشته می گه من بهش ایمیل زدم گفتم جات پیشمون خیلی خالیه و... یعنی ادم ازین خطرناکترخودشه. به همه پسرا تلفن  ایمیل می زنه با هرکی که پتانسیل داشته باشه. منم کم کمک عذرشو می خوام.

نظرات 2 + ارسال نظر
ونوس شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:19 ب.ظ

عصبانی نباش ویولت جان! بیا بیشه زار

violet پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:01 ب.ظ

donbale rideshare migardam az ostadamam mitarsam bege cheghad velgardi mikoni. fek konam bad az progress reporta
biam ya hamoon holo hosh
booooos

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد