من در بیشه زار

I cry in the woods

من در بیشه زار

I cry in the woods

زندگی من زندگی خوب من!

من عاشق اینم بشینم پای اینترنت الکی از این وب سایت به اون وب سایت لباس ببینم. خیلی مسخره است. اونوقت در همین اثناها یه دختر پسره که اینجا رو اعصابن عکساشونو می ذارن فیس بوک. انصافا اینا خدمت بزرگی در معرفی حیات وحش و طبیعت شمال بیشه زار انجام دادن. منظرهای سرخ سرخ تشکیل شده از ابرو باد و دریاچه. زیبایی غروب افتاب. گله گوزنهای زیبا و بعد عکسهای خودشون مغرورو سربلند. بایدم باشن. پی ار که دارن. سیتی زنی هم که می گیرن. پولم که زیادو بیکارم هستن. خوشم که هستن. چمدونم والا هروقت این چیزا رو می بینم می گم خاک بر سرت ای ویوی بی عرضه. ولی باز یه دقیقه می شینم پای اینترنت می گم بذار این لندر اند رو هم بچکم یا ریکیز یا هالیستر یا سی ارز یا فوراور یا هر چی که به ذهنم برسه یا ایمیلش بیاد. اینطوری میشه که هم افیس جدیدم که میاد چت کنه حال حوصله ندارم و بعد چون به استادم قول دادم حل مشقاشو بهش ندم می پیچونم و اینجوری در مجموع می پیچونم و کمی هم راهنمایی.


خوب باشید.

خوابهای خوب ببینید

بای


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد