من در بیشه زار

I cry in the woods

من در بیشه زار

I cry in the woods

ایرانیهای ایرانی پسند

وای یکی از بچه ها به من تکست زده کلی احوالپرسی اخرشم فحش داده که اون فیلما خیلی اشغال بودن چرا به حرف سوزان کردم! واااای من زدم مثلا "تینا جونم به من رحم کن من یه گیلاسم! "خوب دیگه اومدی مهمونی یه فیلم ببین دیگه چهار کلمه هم حرف زدیم معاشرت کردیم شام خوردیم. شوهرتم که خوابیده بود وسطش! من تازه گفتم کوتاه باشه غمگین نباشه اینا دپ نزنن ! کلا هر فیلمی می بینیم بعدش دپ می زنن مگه اکشن باشه. ایرانین هنوز.

من چیکار کنم. دیگه نیاین اینجا نق نقوها. 

نظرات 1 + ارسال نظر
علی دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:29 ق.ظ http://seeyourinside.blogsky.com

سلام بر یکی از ما ! مرسی از متنی که نوشتی. من هم سوالی توی وبلاگ گذاشتم که فکر میکنم مشکل امروز همه ماست و دنبال جوابش هستم. میخواستم از شما هم خواهش کنم اگر جوابی به ذهنتون رسید برام بنویسید. البته شاید این سوال مشکل شما هم باشه و جواب کمی سخت باشه !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد