من در بیشه زار

I cry in the woods

من در بیشه زار

I cry in the woods

فرق دوتا فروشگاه

سوبیز به خونم نزدیکه. نمیرم سوپر استور دوره بزرگه حوصلمو سرمی بره.  رفتم خرید  یه پسرکانادایی مودب وایستاده وسیله های ادمو می ذاره تو بگ. فکرکن من به خودم باشه اول چیزایی که له می شه رو میذارم بعد اصلا گند می زنم. این پسره دیدم وایستاده منتظره منم شروع کردم نونها رو گذاشتم تو بگ. پسره گفت اینا که له میشه! بعد گفتم ها راست می گی دادم بهش همه رو واسم مرتب و خوب گذاشت داد دستم! منم که محبت ندیده تشکر کردم ! اونم مودب و خوش اخلاق و اروم خدافظی کرد. بعدشم رفتم سیف وی وای یه پسر هندیه هست اونجا اصلا کابوسه. گیر می ده. من  همیشه بهش اخم می کنم. دوتا ماست خریدم پریدم بیرون با فحش. 

حالا فرق دوتا فروشگاهو فهمیدین؟ 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد