من در بیشه زار

I cry in the woods

من در بیشه زار

I cry in the woods

قد نکشید

من نمی دونم تا حالا یعنی از روز شنبه تا حالا چقدر دامپ شدم. فکر کن من خودم 7-8 تا مهمون عالی داشتم. یه اقا خانوم کانادایی یه دوست نیمه کانادایی و سه چهارتا از دوستای دخترم که همیشه در حاشیه این جامعه دارن فعالیت و زندگی می کنند. این اقا خانوم کانادایی اینقدر از خونم تعریف کردن و چه خوشکل درست کردی و اینا یعنی خودشون بیشتر ذوق زده شده بودن تا من. فکر کنم به همه خوش گذشت بازی کردیم. خوب من امیدوارم به همه بقیه هم خوش گذشته باشته ما که بخیل نبودیم.  دیگه من خبر ندارم تو جامعه ایرانی چی می گذره. اصل مسول انجمن ایرانیا هم که خودش خونه من بود!


 وای امروز 6 مارچه و من باید این سبزه ها رو تا دوهفته دیگه نگهدارم. کلی بزرگ شدن. باید عذابشون بدم قد نکشن.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد