من در بیشه زار

I cry in the woods

من در بیشه زار

I cry in the woods

نصیحتهای ویو به دخترش

مامانم بنده خدا هروقت زنگ می زنه من دارم راجع به دری وری و استرچ مارک حرف می زنم. مامانم می گه برو بابا تو به چه چیزایی اهمیت می دی. البته اینجا همه به طور دائم در حال عمل فک و بینی و کشیدن پوست و لیزرو غیره ان. فکر کن چه جامعه داغونیه ما داریم. مردم می ذارن دندوناشون خراب شه بعد می رن دکتر می ذارن خوب بدهیکل شن بعد میفتن به لیپو ساکشن. صورتا همه تتو. ابرو خط چشم خط لب. وقتی فکرشو می کنم که زنای جامعه ما این باشن همه دلم واسه پسرای ایرانی که می خوان ازون جامعه برن دختر پیدا کنن می سوزه. 


من اگه دختر داشته باشم چند تا نصیحت می کنم

  

1-  اینقدر جلو اینه عزاداری نکن همونی که هستی عالیه از خودت مراقبت کن چاق نشو ورزش کن

2- تحصیل کن کارکن گلیم خودتو از اب بکش.

3- به دیگران به عنوان وسیله سرگرمی نگاه نکن (این خیلی سخته تو سن پایین تقریبا قابل اجرانیست)

4- با سرنوشتت محتومت نجنگ از خدا کمک بگیر که بتونی درست با شرایطت کنار بیای.


If you're noticing stretch marks on your body, you're not alone. Most girls and women have stretch marks, which tend to show up on the breasts, thighs, hips, and butt. Many women get them during pregnancy. And while they're more common in girls, guys can get stretch marks, too.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد