من در بیشه زار

I cry in the woods

من در بیشه زار

I cry in the woods

کوتاهی

امروز که با دوستم رفته بودم بیرون کاری داشتیم فکر کردم تمام پست قبلیم چقدر به نظرم اشتباه میاد. به نظرم نیومد که با یک نفر کمتر از خودم دارم صحبت می کنم اگر که بهتر نبود. من موندم اونهایی که از راه دور با هم ارتباط دارن چطور همدیگر رو توجیه می کنند. احتمالا یه نوری در قلبشون هست و گرنه تقریبا سو تفاهم یک امر اجتناب ناپذیره....

اسم وبلاگ ونوس رو هرچی می زنم نمیاد. فراموش کردم. باید پیداش کنم هرجوری هست ....

نظرات 2 + ارسال نظر
سام شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:55 ب.ظ http://havayetora.blogsky.com/

هورااااااااااااااااااااااا مرسی که جوابمو ندادی ی ی ی
خب معلومه آدمایی که با هم فاصله دارن بدونه اینکه خودشووون هم بدونن امواج بدنشون خیلی از کارها رو میکنی که باعث تاثیر گذاشتن در ارتباطشون با هم میشه ... یه مثال ساده میزنم : مثلا اگه کسی رو دووووس داری عکسشو گیر بیار و هی با عکسش بحرف و به عکس ابراز علاقه کن ... بقیشو بسپر ب امواجه بددددنت ........

من به چنین چیزی اعتقاد ندارم شرمنده.

ونوس دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:16 ب.ظ

ویو جان همچنان عاشق تحلیلهای عجیب و عالی تو هستم :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد