من در بیشه زار

I cry in the woods

من در بیشه زار

I cry in the woods

کاپوچینو با طرح گل

از مهمونی برگشتم دارم ksps  می بینم. خیلی شوهای عالی ای داره. اب هویج ریختم تو شیرم. بعد اونهمه  که تو مهمونی خوردم. اینو می خونه ....

Just do your best 
Just do your best 

It's the only way to keep that last bit of sanity 
Maybe I don't have to be good but I can try to be 
At least a little better than I've been so far

صاحبخونه از بیرون پلومرغ سفارش داده بود. کلی بیچاره خرج کرده بود. من یه کیک موزی گرفته بودم روشو با خامه و توت فرنگی تزیین کردم خیلی خوشکل شد. صاحبخونه منو دعوت کرده بود که دوستش منو ببینه. منم یه لباس سنگیم پوشیدم یه دامن نقش دار مشکی تا زانو یه تاپ با بلوز روش طوسی رنگ سنگین. منها وقتی رفتم دیدم اون دو تا دختر دیگه یکی یا بلوز و شلوارلی اومده اون یکی هم با مانتو شلوار. درنتیجه سادگی من مفهومی نداشت. به هرحال من که اصلا به روم نیاوردم و کلی حرف زدم. حرف نزنم همه فکر می کنن من چه خانوم و بی مشکل ام. معنی نمی ده اصلا این طرز زندگی عوام فریبانه است. درباره انجمن حرف زدیم درباره مهاجرت من/ همخونه فرانسویش که بهش گیرای خنده دار می ده  درباره اینکه کار ندارم و دنبال کار می گردم....


شماها نمی دونین نشستن تو یه کلبه جنگی و خوردن کاپوچینو با طرح کل چقدر لحظه زیباییه. ومن اون لحظه ها رو هدیه گرفتم که راستگو باشم.. 

نظرات 2 + ارسال نظر
سام یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:16 ب.ظ http://havayetora.blogsky.com/

نشست توی کلبه جنگلی و خوردن کاپوچینو با طرح گل .... ولی فک کنم من میدووونم ...
در مورد امواج بدن انسان ... یه چیزه علمیه .. اگه با علم مخالفی ... باشته .
ولی تا حالا حتما واست پیش اومده مثلا بری جایی و هی تو این فکر باشی که مثلا فلانی رو نبینی ولی آخرش فلانی رو ببینی ... خب چون اینقد تصویر طرفو توی ذهنت آوردی که باعث شدی اون جذب بشه ... به هر حال کم کم با زندگی کردن تو این دنیا بیشتر خودت باهاش آشنا میشی ....... آپات خوبن مرسی .

سام چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:24 ق.ظ http://havayetora.blogsky.com/

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآپ جددددددددددددددددددددی کردم ... اگه دووووووووووووووووووووووش داشتی یه شر بزززززززززززززززن ... وای هر بار این پستو میخونم گشنم میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد