من در بیشه زار

I cry in the woods

من در بیشه زار

I cry in the woods

out of pride and arrogance

فکرکه می کنم به خودم  می بینم همه زندگیم برمبنای غرور بوده. اعتماد بنفس تکبر خودشیفتگی ذاتی. 


خدایا اینی شدیم که می بینی. شابدم تو دوست داری. مسیحییا می گن ازخدا بخواه خواسته خودش رو برقلب تو الهام کنه یا قشنگتر از اون دلخواه تو را با مصلحتت یکی کنه. 


من امیدوارم از سراسر این تاریکی که درونش هستم و پراز لذت هم هست به یک دروازه روشن ختم بشم. دقیقا مثل سرسره های پارک ابی.


خداوندا ما را از ظلم اونهایی که قدرت دارن در امان دار.  اونهایی که قدرت مسیح شدن داشتند ولی فرعون شدند.


آمین

نظرات 1 + ارسال نظر
Abolfazl شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:17 ق.ظ

salam.vagean12salet?09375097166

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد