من در بیشه زار

I cry in the woods

من در بیشه زار

I cry in the woods

ویولت دربیشه زار

ولم کنید ولم کردید از وقتی ولم کردید همه چی خوب شد. دو ماهه کار ندارم. اگه ولم نمی کردید الان لبه پرتگاه بودم. ماشین خریدم. یه سری ادم خوب دورورم هست. نمی گم بقیه بدن. ولی من به اونایی که راحتم ایمیل می زنم. هم به اسمون نزدیکترن هم به زمین به یکیشون هفته پیش گفتم یه سر بیاد یه ماشین با من ببینه. خریدمش تموم شدو رفت. یکی دیگه خودش داوطلبانه یه ساعت اومد باهام تو شهر تمرین خیابونا رو گشتیم و کل شهرو یه دورزدیم قلق و عیب و اشکالات ماشین اومد دستم. امروز مهمونی دخترونه دعوت بودم یه کیک گرفتم بردم. وای خیلی خوشمزه بود همه تعریف کردن. از سیف وی گرفته بودم. ولم کنید ولم کنید وقتی که نمی ذاری ببیندت دیگه لازم نیست زیر لحاف قایم شی و غصه بخوری. چون دیگه مسولیت نداری. لذتشم بیشتره چون تجربه کردی و جواب خوبی نداده پس حسرتی هم در کارنیست.


مریت به من زنگ بزن.

خدایاکار پیدا کنم و به تعهداتم عمل کنم. 


امین

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا بهرام نژاد یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:27 ق.ظ http://www.kashmarpatogh.com

سلام دوست عزیز. میخواستم اگه لایق بدونید از وب ما هم بازدید کنید و توی مسابقات و سرگرمی های سایت ما هم شرکت کنید. بازی های قشنگی داریم. از شما برای بازدید از این مطالب دعوت میشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد