من در بیشه زار

I cry in the woods

من در بیشه زار

I cry in the woods

Stranger than fiction

برنت عشق منه! هلن بهش می ه برت! هلن همه رو دیوونه می کنه اسم منم اشتباه می گه می گم ببین تروخدا همون سه حرف اولو بگو. من اگه می تونستم می رفتم با همه ادمهایی که تا حالا دوسشون داشتم ازدواج می کردم. ولی همیشه همه چی از هم می پاشه..... چون من تو دنیای فانتزی زندگی می کنم و گاهی دیگران و هیچی جدی نیست....


شرم اوره...


اون فیلمو ببینید بسیار عالیه. من و دیوید خونه تنهاییم! در کل روزی دو کلمه حرف می زنیم! ولی دیوید دنبال دختر مو مشکی می گرده متفاوت متفاوت.....اگه 17 سالم بود شیلا می گفت باید با همین ازدواج کنی...یه فامیل داشتیم بلوند بود قرار بود با من اردواج کنه یاد اون میفتم من  که تو اون سن شعور خاصی نداشتم......


همه چیز خیلی خوبه این هفته دانشگاه نرفتم و ایمیل دانشگاهمم چک نردم...


نظرات 1 + ارسال نظر
نعمت دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:16 ب.ظ

سلام
چند وقته وبلاگتو سر میزنم
خیلی نوشتنتو دوس دارم . مرسی که اینجوری بقیه رو تو یه بخشایی از زندگیت شریک میکنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد