من در بیشه زار

I cry in the woods

من در بیشه زار

I cry in the woods

بزرگترین دستاورددرجهان اول

من الان فهمیدم چرا بابای اون پسر پاکستانیه از رفت و امد با دیوید منعش کرده بود. قضیه  مال دو هفته پیشه پسره اومد یه شب اینجا خوابید چون پدرش راهش نداده بود خونه. ما همه دل سوزوندیم براش. الان فهمیدم دلیلش چیه چون دیوید دبیرستانیه و دوست دختر داره. واین یعنی یه مشکل بزرگ! خدا رو شکر که من بچه ندارم. چقدر نسبت به همه چیز بی تفاوت شدم. 

ماها همه اشغال و پرورتیم. من نیستم ولی بخشی از همینها محسوب می شم که باشون زندگی می کنم. ولی تشکر می کنم اگه همه ملتهای جهان سوم بالاخص هم ملتهای عزیزی که اصلا منحرف نیستند و بد فکر نمی کنن نسبت به من دید منفی داشته باشن و ولم کنن  که برم. می دونی اینکه ملت فضول دماغشونو از زندگیت بکشن بیرون بزرگترین دستاورده!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد