من در بیشه زار

I cry in the woods

من در بیشه زار

I cry in the woods

غرزدن شرف داره به خدا...دوستیتو نفروش

صابخونم بعد دو هفته به من تکست زده که تو  اتاقتو اونطوری که بایدوشایسته بود تحویل ندادی. من واقعا نمیدونم بعد دوهفته این یعنی چی؟ من کلی از وسایلم مثل فن تلویزیون نمی دونم روتر اینترنت اینه و شمعدون و غیره براش گذاشتم. پنجاه دلارم اضافه تر دادم بابت اجاره. اصلا هم تو اون خونه راحت نبودم. راحت بودم ولی نه خیلی. بهش می گم بابا من هیچی به دیوار نکوبیدم. همه چیزام روزمین بود. دیگه چیکارمی کردم واست؟ حالا موکتو بشوردیگه. گفتم چقدردیگه می شه پولش بیام بدم بهم بگو. جوابمو نداد.  

نمی دونم والا دوستم بود از یک طرف. همه  ادمها مثل همند. نمی خواست پول بگیره فقط غرزد. امیدوارم. باز غرزدن شرف داره.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد