من در بیشه زار

I cry in the woods

من در بیشه زار

I cry in the woods

هویت رها بخش

یه پسره هم افیسیم یادداشتهای دکتر سروش رو برای من فرستاده بود. من معمولا با لحن دوستانه با هم افیسیم ایمیل ردوبدل می کنم. منتها نمی دونم ایندفعه دیگه یکهو طاقتم طاق شد ده تا ایمیل براش فرستادم همشم انگلیسی چه تیکه های قرانش چه حرفای خودم. بدوبیراه. که اگه وبلاگش رو انگلیسی می نوشت این اقا اونموقع من حتما یک اعتراضنامه بین المللی علیهش راه می انداختم و چنین و چنان. اخر سرم گفتم ببین من حای خوهر تو عوض اینکارا برو قران بخون. اگر قران بخونی بهتر می فهمی. نمی دونم اگر جنبش سبز از یه سری ادم جاهل به علم تشکیل شده اصلا همون بهتر که به جایی نرسه. طرف اصلا ایده ای نسبت به متون مقدس و قران نداره. فقط هی از این وبلاگ سیاسی . چرند فارسی به اون وبلاگ چرند فارسی رجوع می کنه. من جای خواهرش. من جای مادرت نمی فهمی بخون. من به کانادایی هم گفتم. 

خداوند کروکور رو هدایت نمی کنه.


حالا چرا باید قران رو بفهمی دلیلش اینه که تو دنیا تا دلت بخواد ادم نفهم ریخته. ادم بدبخت و ادم بی امید. انسان برای زندگی به امید به خدا نیاز داره. اگر بگی قران خوابنامه پیامبره/ استغفرالله دیگه چی میمونه؟ دیگه جز از بدبختی هیچ هیچ نصیبت نمی شه. قران نه کتابه نه شعره قرن خواب نیست قران روح و هویت دارد. خداوند در قران می فرماید اگر ما قران را برسرکوهی نازل می کردیم ازخوف پروردگار خود رامتواضع و خاشع می نمود

If  We had sent down this Qur'an upon a mountain, you would have seen it humbled and coming apart from fear of Allah . And these examples We present to the people that perhaps they will give thought.

نظرات 1 + ارسال نظر
منم کشاورز یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:10 ق.ظ http://imfarmer.blogfa.com

سلام
مطلبتون جالب بود
تشکر
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد