من در بیشه زار

I cry in the woods

من در بیشه زار

I cry in the woods

Faith

توی قران ازدواج متعدد و موقت به قصد هوسرانی اصلا ترویج نشده و اقای خامنه ای هم ضرورت تک همسری رو تاکید کردند. من یادمه  که دایی مامان بزرگم دکتر بود و کلی زن داشته از قرار. ولی مامانم می گفت خیلی خودشو بدبخت کردوخیری ندید. ببین تفاوتش اینه مثلا تو در خق  ادمی که به تو خوبی کرده دعای خیر می کنی ولی کسی که قلبت رو می شکنه ممکنه بهش بگی من تو رو بخشیدم ولی بعیدمی دونم براش دعای تشویقی هم بکنی. به اضافه اینکه خیلی ازمتدیننین اصلا اینکاررو نمی کنند برعکس نیمه متدیننین همیشه دنبال دستاویز هستند. ولی به هرحال من می دونم که پیامبر زنان متعدد داشته و اجازه اینکارروهم داشته. درحقیقت زنان پیامیر مختار به طلاق وجدایی هم بوده اند. درچنین شرایطی تنها نتیجه گیری من این هست که زنها در اون دوره هنوز به رشد فکری و عاطفی و اقتصادی نرسیده بودند که اینقدربیخیال با مساله برخورد می کردند. درنتیجه قوانین اونموقع بسیارمناسب همون دوره بوده ودرحقیقت محدودیتی برای اعراب جاهلیت ایجاد شده که ازازدواجهای نامتناهی دوری کند.  

من شخصا فکر نمی کنم این قضیه برای زنهای قشرتحصیل کرده تهدیدی باشه. ادم خیانتکارلزوما در زناشویی خیانتکار نیست بلکه در بسیاری از مسائل دیگر عدم یکرنگی و بدخویی و خودمحوری خودش رو اثبات می کند. اینجاست که خدا به ما کمک می کنه که از طریق بصیرت و مشورت خانواده و دوستان اون شخص را بشناسیم و دوری کنیم. همینجاست که ایمان و عمل صالح مهمترین ملاک انتخاب قرار می گیرد.

نظرات 3 + ارسال نظر
سینی چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:03 ق.ظ http://www.cabletray.ir

سلام علیک
وبلاگتونو دیدم
به این سایت هم سری بزنید
www.cabletray.ir

سینی چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:14 ق.ظ http://www.cabletray.ir

سلام علیک
وبلاگتونو دیدم
به این سایت هم سری بزنید
www.cabletray.ir

خرید اینترنتی چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:54 ق.ظ http://javanbazar.com

سلام دوست و همکار عزیزم سایت بسیار خوب و عالی دارید
و اگر ازش پشتیبانی بیشتری کنید خیلی عالیتر میشه.
دوست عزیزم من مایل به تبادل لینک با شما هستم
همکار عزیزم در صورتی که با تبادل لینک موافق هستید حتما به سایت من که سایت خودتون هست تشریف بیاورید
و بگید با چه نامی لینکتون کنم و اگر مایل به تبادل لینک بودید من را با عنوان

خرید اینترنتی

لینک کنید.

هم اکنون سایت من (رتبه در گوگل 3) . خوشحال میشوم به سایت من یک سری بزنید و نظر زیبا تون را بگید

هم اکنون آمار روزانه سایت من بین 2000 تا 3000 هست.

http://javanbazar.com

منتظر نظر زیباتون هستم. یادت نره حتما بیا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد